Post by bundcafolaro on Feb 9, 2022 18:52:57 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer bron ▞▞▞
▞▞▞ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP 2022 version ▞▞▞
Swordigo ጀብዱ rqzt
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP მძაფრსიუჟეტიანი gzdw
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Ação xyvg
Het is grappig, want als je met blauwe teams (VS-onderzeeërs) wilt gaan en je niveau wilt upgraden, moet je 20 $ betalen voor "III.los hoeken", maar aan de andere kant, voor de rode teams (Chinese en Russische onderzeeërs) moet je heeft toegang tot alle opties zonder iets te hoeven kopen.
Elke keer als er een internetverbinding is pblm....het spel start niet zonder..Ik heb betaald en 2 subs gekocht. Ik kan het nu niet gewoon verwijderen..het is een slechte ervaring...
Te veel geluid de sonar gaat niet zo af op een onderzeeër constant dat is alleen in de films niet realistisch op welke manier dan ook vorm of vorm Ik heb 8 jaar op een onderzeeër doorgebracht jullie hebben veel te doen om dit realistisch te maken
Ik ben aan het winnen en het crasht... Het spel begint en het crasht, schepen verliezen hun uithoudingsvermogen en ik krijg geen remedie. Dit is klote!!! Ik wil gewoon wat ik al heb verdiend. Is dat teveel gevraagd?!?! Elke 2e of 3e wedstrijd crasht hij. bijna onspeelbaar.
Zeer slechte graphics ja, maar de graphics zijn nog steeds erg slecht, zoals ik heb geaccepteerd, breng verbeteringen aan in de graphics om het spel beter te maken, waardoor je 3 * krijgt om werk te maken voor betere gamr
Moet ik voor de Amerikaanse zware lijn echt de Los Angeles kopen om door te gaan naar de Ohio ?! Ik weet niet eens waarom het aan de lijn is. Ik betaal geen 14 dollar. Dan zijn er de verbruiksartikelen. Moeten we ze kunnen kopen? Niet zomaar wat geluk uit een krat. Het is als een bootlegversie van World of Warships Blitz.
Het spel is geweldig maar moeilijk. Upgrades zijn te moeilijk om op goud en sleutels te vertrouwen. De bijlagen zoals de torpedo's, modules, blauwdrukken, waarom kunnen we niet gewoon zilver gebruiken om te kopen wat we willen in plaats van te vertrouwen op containers? Ik heb ook een hekel aan het systeem voor vriendschapsverzoeken dat codes moet gebruiken. Als je met iemand speelt met wie je contact wilt maken, hoe weet je dan hun codes als je ze nooit meer ziet? We zouden gewoon op hun gebruikersnaam moeten kunnen tikken en hun profiel kunnen bekijken. En dm's zou leuk zijn!!
Dit is een goed spel en ik vind het leuk, maar het is erg traag en het is ook online....... 😔
Het spel is nog steeds traag op de laagste grafische instelling, zet het zelfs op 30FPS. het scherm veegt een violette kleur in de menumodus. Het spelconcept is goed, het is net een oorlogsschip, MAAR vergrendelt nog steeds grafische updates en compatibiliteit met telefoon en netwerk. verbeter alstublieft, want dit is een leuk spel.
De enige reden waarom het 4 sterren is en niet 5 sterren, is dat de tyfoonklasse geld kost, zoals ik in godsnaam weet dat het een van de beste subs is, maar het moet nog steeds in staat zijn om met veel slijpen te komen. Dus verander dit alsjeblieft en ik zal meer blij zijn en anderen misschien ook
Ik speel gewoon tegen iemand die het spel heeft gehackt, zodat hij niet hoeft te wachten op de herlaadtijd en hij een klas uit Ohio gebruikte. Verbeter uw beveiliging.
Dit spel zet spelers af. Je krijgt niet al je overwinningen gecrediteerd, de wedstrijden zijn vaak erg ongelijk en sommige functies van de subs werken niet altijd als schilden. Erg frustrerend. 19/20 juli. Ik heb de ontwikkelaar een e-mail gestuurd en geen reactie ontvangen. Het upgrademechanisme voor de subs is gemanipuleerd. Na 5 maanden spelen hebben upgrades waarvan wordt aangenomen dat ze een kans van 70 procent op succes hebben, slechts ongeveer 40 procent kans. Ik denk dat de ontwikkelaars willen dat spelers geld uitgeven.
heel slecht simpel spel
Ik weet niet waarom deze app toegang tot mijn foto's en bestanden vereist om een game te spelen. Geweigerd. Verwijderd. Geen enkele "game" heeft toegang nodig tot mijn contacten, foto's of om te bellen
Free roaming in en out als personage moet worden toegevoegd als free roaming binnen de sub. Als een kapitein met alle benodigde karakters waar het wordt gedaan zoals de Game Turboprop-vluchtsimulator heeft. Het zou de gameplay interessanter maken!! Kijk er alsjeblieft naar. Zal zeer gewaardeerd worden!!
Meestal krijgt het spel geen upgrade en kunnen we niets kopen van Google Play Money, andere ontwikkelaars geven de mogelijkheid om te kopen van Google Play Money, maar hier geen optie. Bovendien kun je je sub niet upgraden, want het langdurige proces en het tijdrovende proces zorgen ervoor dat je je verveelt.
Leuk alles het vette feit dat je online moet zijn om wat onderzeese actie te spelen ... 100% UITSCHAKELEN Zoals 10 Uit
Een van de slechtste apps. Na het installeren heb ik 15 minuten gewacht. Maar het toont alleen laden.
ik heb echt genoten van deze game tijdens het spelen, maar elke keer verveel ik me op dezelfde locaties.
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar het spel stopte gewoon met werken van een fout tot geen internetverbinding omdat mijn internet goed werkt
Beste game ooit !!! Ik vind alles 10/10 leuk, maar nu krijg ik een fout, het is maar één fout die ik heb gevonden. Als ik snelle match Multiplayer wil spelen, staat er geen internet Ik heb goed internet, repareer het alstublieft
Ik vind het een goed spel, maar het zou ook goed moeten zijn om offline te kunnen spelen. .
De game is best cool..absoluut de beste subsimulator in de Playstore. Waarom slechts 4 sterren? De game heeft meer kaarten nodig, het zou geweldig zijn om de onderzeeërs te laten zien die tot extreme diepten kunnen gaan waar anderen ze niet het voordeel kunnen geven ... en vice versa met lichte onderzeeërs die loopgraven lopen en hun snelheid laten zien. Heeft ook meer "verstopplaatsen" nodig om andere onderzeeërs in een hinderlaag te lokken... of "donkere plekken" om te verbergen voor sonar. En geen tegenmaatregelen? De game heeft een enorm potentieel, blijf upgraden, ontwikkelaars, en je zult een juweeltje hebben!
strategisch gebaseerde game tot nu toe houdt je bezig. plan vooruit gebruik de omgeving om je vijand te krijgen.
Goed spel, maar zeker betalen om af en toe te winnen. Veel valsspelers ook... ik weet niet hoe lang ik blijf spelen als ik de hele tijd in de eerste minuut knock-out raak.
Het is een leuk spel, maar het veroudert heel snel. Ik weet niet wat de deal is, misschien zit ik gewoon vast met een stel noobs die niet weten hoe ze moeten spelen, maar ik heb de neiging om in een team te worden geplaatst met vier onderzeeërs/spelers die niet bewegen helemaal niet. Het is niet leuk om je in je kont te krijgen omdat je team niets doet.
Lag als een hel, kan de missie niet starten en nog minder de wedstrijden, had ooit het potentieel om de meeste games aan te nemen, maar het lijkt erop dat ontwikkelaars te lui zijn
2. Nadat ik je antwoord heb ontvangen, geloof ik dat je een leugen vertelt, want als ik meteen ga kopen, werkt je site perfect, dus het is geen netwerkprobleem. 1.Na het upgraden is het spel idioot geworden tussen het spel door, je wordt losgekoppeld van de server. De eerste raket die wordt afgevuurd, zelfs nadat deze goed is gericht, raakt het doelwit niet. Puntenberekeningen zijn abnormaal vanaf 20, het zal 90 bereiken, zelfs als geen enkel teamlid wordt beschadigd. Het meest irritante is dat je keer op keer wordt uitgelogd van de server
Ik vind het eerlijk gezegd leuk om te spelen als het niet hapert of vastloopt .. dat maakt het spel waardeloos . Pls kijk naar je bugs en repareer ze ..
Waarom blijft het me vragen om te updaten ondanks het feit dat er geen update beschikbaar is in Google Play?
game heeft geweldige graphics en geweldige gameplay, maar de betaling om te upgraden is waanzinnig en is het enige dat deze game tegenhoudt. Ik betaal voor goud om blauwdrukken te kopen, steek de tijd in om zilver te verdienen, alleen om me om te draaien en alles te verliezen als ik probeer te upgraden en dan moet ik meer goud uitgeven om de blauwdrukken waar ik al voor heb betaald niet te verliezen! het is belachelijk en vrij veel diefstal! het is echt jammer dat de makers zo hebzuchtig zijn. daarom zal ik geen cent meer uitgeven aan dit spel.
Je weet dat yinz de bovenkant van het wateroppervlak toegankelijk moet hebben, net zoals in het echte leven. Er is zo veel meer dat je zou kunnen doen met deze game. basissen. Lanceer raketten op elkaars basis. Net als het veroveren van de vlag of wat niet.
Games best lief voor hoe sub-games gaan. Maar de reden voor slechts 3 sterren is een grote valfactor. Elke keer nodig ik vrienden uit om in mijn lobby een spel te spelen waarvan je zou denken dat ze in jouw team zouden zitten. Maar dat komt niet eens in de buurt van het geval elke keer dat ze in het andere team worden geplaatst. Dat is een zo vrolijk mogelijke uitkomst. Alsof ik langs mijn vriendenkant wil spelen en niet tegen hen wil spelen. Voor die 3 sterren en als het blijft gebeuren, zal mijn beoordeling 1 ster zijn. Zal een verwijdering veroorzaken
Niet slecht, maar moet sneller opnieuw worden geladen
Net als andere recensenten zijn de kaarten te klein en moet er een soort upgrade plaatsvinden van de onderzeeër zelf en de armen, motor, romp, optica. Zou dit zeker kunnen nemen en er gemakkelijk een veel beter spel van maken, maar voorlopig blijft het verwijderd.
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP მძაფრსიუჟეტიანი gzdw
Helemaal niet interessant, geef ongeveer 5k uit, helemaal niet de moeite waard. In de kaartmodus draait alles om wachten. Te veel tijdrovend. Helemaal niet de moeite waard om te spelen. Slechts 2 chaper en hebben elk 4 gameplay. Meer dan dit kun je niet spelen. Onspeelbaar en vervelend. Game geeft geen keuze om te spelen.
Ik hou van het idee van dit spel. Ik was op zoek naar deze (type) omdat de spellen meestal oorlogsschepen zijn. Bedankt voor het out-of-the-box denken.